miladyyy bebek islanmadigi terlemedigi sürece değiştirmedim Eylül’de doğdu kızım bir atlet kısa kol ve uzun kol giydrdim kundakaldim emririken mendil kullanırsanız ıslanmaz 3 günde 1 yıkadım üzerini degistirdm kakası fazla çıkabilir pijamanasin altına mendil koydum terletmemek lazım bebek sıcaktan hasta olur zaten devamlı uyku halinde olacak sırtına da mendil koydum ki terlerse çeksin diye kıs bebeği zorms şükür 4aylik olduk hasta olmadık hiç korkmayın bişi olmaz