mucizegebelik6 Meliykee bendem25+6. Basur sorunum var. Sebze yemekleri yiyorum sut içiyorum iki haftadir birwz düzeldim ama cok kötüydüm öncesi. Hala acima oluyo
Umran1986 Merhaba bendede kabızlık oluyordu doktor hergün düzenli 1 tane muz ye dedi çok faydası oldu birde elma yendiğim zaman basura iyi geldi