İyi geceler hanımlar. Bu yalancı sancı gerçek sancı işi çok karışıkmış yahu.. Üç gündür kasıklarımda ağrı var baya arada belimde de oluyor bebek karnımda bir yete toplanıyor bazen bu ağrılarım cok arttığında dogurcam sanıyordum ki nst ye girdim bugün doktor sancı olarak görmedi o iniş çıkışları. 37 hafta olduk bundan sonra 40 haftayı bekler miyiz ki kacıncı haftada doğar acaba tecrübeli olanlar vardır benim ilkinde hiç sancım olmadı hatırlamıyorum birde tabi. En fazla 1 haftaya doğurur muyum ne diyorsunuz 😄