Merhaba anne ve anne adayları, bu hafta 8. Haftadayım ve aşırı kasık ağrım var. Bildiğim yıllardır adet olmadan önce yaşadığım adet ağrısı. Böyle ağrı yaşayan oldu mu? Doktora gittim bir sıkıntı yok dedi. Ama endişeleniyorum. Sabah 4 damla kan da geldi gün boyu adet ağrısı çektim. Ve aslında adet günümde yaklaşıyor. İnternet te normal olduğu yazıyor yaşayan var mı ? Merak ediyorum