sehrengiz_8 çok sevindimhamike kalmanıza . Benim tüp bebekte şansımın sizlere göre yüksek olduğunu biliyorum amh yüksekliği yumurta çokluğu, ama kendi kendine çatlamaması demekmiş.
takip yaptıırarak ve aşılama ile kalan var mı acaba onu merak ediyorum . Doktorum ilk onlarla başlayacağını söyledi ama acaba Zaman ve para kaybı mı diye düşünüyorum.