nurdgnn bende sezeryan olacağım bebeğim dönmedi. Haftaya pazartesi gün alacağım 🥺
Korseyi alwaysfitkorse instagram hesabından aldım. Hem balenli korse hemde rahim toparlayıcı tayt aldım. Henüz giyemedim tabi inşallah memnun kalırım ama basenleri falan da toplar gibi duruyor.
Sezeryandan sonra ne yapılır bilemiyorum herkesin ağrı eşiği Farklı olacağı için hepimiz Farklı süreçten geçeceğiz büyük ihtimalle ☺️ Beni rahatlatacağını düşündüğüm tek şey bebeğimin kokusu olucak