Merhaba güzel anneler size danışmam gereken doktorlara derdimi anlatamadığım daha doğrusu kendimi açıklayamadığım bi sorunum var. Bu benim ikinci gebeliğim şu an 30 haftalık hamileyim. Oğlum 2 yaşında oğlumda ki hamileliğim aşırı rahat ve güzel geçmişti hiç sıkıntım yoktu şükür. Ama doğumu çok zor oldu çıkaramadılar resmen çocuğu bana çatın dar deyip o şekilde doğurttular. Karnıma bi kadın falan çıktı doğumda. Neyse bi şekilde normal doğurdum ama doğumdan sonra belimde çok ağrı oldu ve ben oğlum 1,5 yaşındayken hamile kaldım. Şimdi ise pelvis kemiğimin ve sol bacağımın belimin ağrısından ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum. Hele ki otururken kalkarken sağa sola döndüğümde pelvis kemiğim dehşet şekilde ağrıyor. İlk hamileliğimde böyle bişey olmamıştı şu an çok acı çekiyorum. Böyle bişey başına gelen var mı acaba ? Pelvisim zarar görmüş olabilir mi üzerine 2. Doğumu yapmaktan çok korkuyorum daha kötü olursa diye