ahed25 Bende 20. Haftada kontrole gittiğimde bebeğin suyunun fazla olduğunu ve 2 hafta önden gittiğini öğrendim, suyu fazla olan bebeklerde bu görülebiliyormuş. Şeker yüklemesi yapıldı birşey çıkmadı ama yine de detaylı ultrasona kadar karbonhidrat ve şekeri kes dedi şimdilik bekliyorum. Bu arada su fazlalığı erken doğuma sebepmiş ne yazık ki ben de duyduğumda çok üzüldüm ama balon misali dedi doktorum. Sadece yediklerinize dikkat edin toparlanır inşallah