Melekarzu Kızlar sancim var bugün nst ye girdim düzenli sancim çıktı. 40/80/100 fln. Ama açılmam kaç gündür 2 cm. Nasıl ilerler açılma. Bir de lekelenme var. Alttan muayene oldum o yüzden mi acaba. Başına gelen var mı
Dilan4731 Melekarzu muayene olduğun için olabilir cnm sürekli hareket halimde ol suquat yapmaya çalış cnm insallah olur
Melekarzu Teşekkür ederim canım. Umarım açılma olur da hızlıca ilerler çünkü bu sancı çok zorlamaya başladı beni
Momquenn Melekarzu geçen hafta perşembe sancım cikmadi alttan muayene oldum eve geldim kanama lekelenme ve adet ağrısından farklı bir ağrı 4 5 dk aralıklarla gelmeye başladı ve acile gittim acilmam yoktu öyle cuma sabah 10:31 de doğum yaptım ama son anda sezeryana döndü tabiki. Bu tarz belirtilerin yok ise sıkıntı yapma canım