gulsahelmaci Merhaba kızlar Allah nasip ederse 24 ünde doğumum var. Yaptırmam gereken aşılar nedir? Ücretli mi bir de. Bir tane aşısı 600 diye duydum aşılara 2000 TL gidiyormuş sanırım doğru mudur?
dml33 gulsahelmaci rota menenjit falan paralı diğerleri sağlık ocağında ucretsz çocuk dokroru zamanı geldiğinde yaptırmak istersn soyluyo
Deletedmom_33 gulsahelmaci Benim bildiğim kadarıyla rota ve menenjit aşıları ücretli. 2 doz olarak vuruyorlar sanırım 450-500 TL vs dozu
Kbr-2 gulsahelmaci 2 tane aşısı ücretli biri menenjit aşısı diğerinin adını unuttum diğerleri sağlık ocağında zaten oluyor birde doğumdan 3 gün sonra filan sağlık ocağına gidiyorsunuz orda doktor anlatıyor doğum da da doktorlar anlatıyor
mucizegebelik6 Rotayı bence yaptırın kuzenim yaptırmadı bebegi rota virüsü oldu cok kilo verdi yavrucak ☹️
Mysunshinee Şimdi bunu araştırıyorum ben de kaç tane asi var acaba ücretli bilen yazarsa ben de sevinirim
Helpmee Mysunshinee rota iki doz olarak toplam 900 lira tanesi 450 menenjit ise 2 farklı aşı ismi var 3 doz oda ben 2 yıl önce 1200 lira verdim
Kbr-2 Mysunshinee 2 tane aşı ücretli rota ve menenjit menenjit pahalı ama araştırın görürsünüz iki aşıda da para düşünülmeden yapılmalı diye düşünüyorum