Merhaba anneler 34+4haftalık 3. Bebeğimi bekliyorum diğer iki doğumum devlette oldu bu ise etlik lokman hekim hastanesinde olacak inşallah Dr Elif Terziye gidip muayene olan doğumu onda yapan anneler var mı doğumu nasıl sonrasında nasıl ilgileniyor memnunmusunuz