Merhaba kızlar bugün kontrole gittim 38+2 yim suyun az dedi doktor nstye yolladı bi hafta geri bebek 3 kilo dedi stres yaptım üzüldüm o kadar kötü oldum ki gerilik falan dediler nstde bebeğin kalp atışları 150 ye çıktı normal değil dediler nefes al kalp atışları çok hızlı hareketleride çok dedi acile yönlendirdiler ordada suyu gayet iyi çıktı nstde çok hareket etti kalp atışları çok yüksek çıktı yine ağladım çok stres yaptım direk suni sancıyla baslıcak dediler dogumhanede herşey hazır nstye bağladılar suni verilmeden 1 bucuk saat kaldım normale döndü eve yolladılar benim ne ağrım var ne sancım nede su gibi bişey suni sancı nasıl bişey ve böyle bişey yaşayan var öı çok stres oluyorum suni sancıda hemen açılman oluyor mu nasıl bişey bilmiyorum