Dün ultrasona girdim(profilde) doktor ilkin ikiz sandı ama sonra kist olabileceğini söyledi. Büyük leke bebeğim diğer küçük olan kist olabilirmiş. 5. Haftam bitt kalp atışı haftaya duyulabilecekmiş. Böyle bir sonuç yaşamış olan var mı. Kist problem oluyor mu? Doktor olumsuz bir şey demedi