aysedgnkaya Cagla6060 Cagla6060 13.haftada kayıplarımdan ötürü tedbir amaçlı oldum 37. haftayı gördük hatta dikislerimiz bile alındı hamdolsun… Darısı sağlıkla sıhhatle size İnşallah, su gibi geçsin sorunsuz sıkıntısız..
Funday35 Cagla6060 Gebelik öncesi oldum serklaj şuan 20+3 haftalığız 2 kaybım var gebelikte yapılan serklajım tutmayınca gebelik öncesi yaptırdık vaktinde sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲🏻
Cagla6060 aysedgnkaya amin inşallah benimde bir tane ölü doğumum var çok korkuyorum maşallah darısı bana nerde oldunuz kilonuz kaçtı bilgi verirmisiniz
Esrabahar Cagla6060 kilom 76 diydi sanırım oldugumda şimdide 79 diyarbakirda oldum siz nerde oldunuz kilonuz kac
Semakllgl5 Hafta da serklaj oldum, şuan 38+5 haftalik olduk. Pazartesiye dogum günü aldık, inşallah kavuşmaya çok az kaldı 🥰