Edirefp Benim henüz yara olmadı, kızım 20 günlük. Lansinohu ilk günlerde yara olur korkusuyla kullandım. Biraz acımaya başlayınca göğüs uçlarım bir faydası olmadığını anladım. Sonra saf zeytinyağı ve soğuk pres hindistan cevizi yağını küçük bir krem kutusuna koyup karıştırdım. Göğüs uçlarıma onu sürdüm. İlk olarak sütyenlerim yağ olmasın diye göğüs pedi koyuyordum ama baktım ki hava almıyor. Gazlı bez aldım ve sütyenime onlardan koydum. Şu an ne yara ne acı ne de herhangi bir şey var. Düzenli kullanımla bir sıkıntı yaşamadım. Yani göğüs uçlarınızın nemli kalması ve hava alması çok önemli, buna önem verin.