AdenEva ya gerçekten doktorum iyi olmasa bende gitmicem birde hastanenin temizliğini çok beğendim Karataşa gidiyordum ilk parasıydı tahlillere çok para alıyordu boşuna tahlil yapıyor gibiydi sürekli para dayanmıyordu sonra Çankaya tıpa geçtim doktor önerisiyle geçtim orasıda baya para aldı tahlillerden filan hatta detaylı ultrasonum berbattı. Arkadaşlarımda Bülent beyi çok önerdiler doktor olarak gittim ama iyimi gitmişim 21 haftalıktan bu yana muayene ücreti dışında tahlil parası ödemedim ben şok oldum hatta doktor bile para ödemeyim diye randevumu öne almıştı. Şimdi çok zamnlanmış ama yapcak yok sona geldik artık 😕