Zozan-harman M-huzeyfe erkek bence var memleketim dbakırda gitmişsin doktora selam olsun memleketime 🥰
Merve352 kendincebirii ay ben çok bilmiyorum da fasulye gibi şekilde bı de kafa yapısından, kafa ile gövde uzunluğundan anlaşılıyor cinsiyet… Dr lerde bilerek düşük yapmasın diye ilk zamanlar da söylemiyorlar 3-4 ayı bekliyorlar demek için
Merveaydnn Beni bebisime de yorum yapar misiniz lutfenn🌸 burda 3 aylık. Şuan 4. Ayımdayim. 1 hafta sonra cinsiyet kesin belli olur dedi doktor ama bekleyemiyo insan🥰 
Breeze1990 Kimm47 https://share.icloud.com/photos/007ss199KtTBHfiBqHSYpr9qw rica etsem bakabilir misinzi 🙏🏻😘