Ademinee 35+5 olduk her gün vuruluyorum başından beri. Eşim karnimdan yapiyor hala sagolsun. Benim bu zamana kadar 2 kere sisti oda ceviz büyüklüğü kadar başlarda. Onuda doktora sordum igne bir önceki igne ile ayni yere denk gelmiştir dedi . Yani ilaç dağılmamıştır dedi hep aynı yere yapma dedi aşağı yukarı yana yayarak yap dedi. Ama göbeğe alistim allah izin verirse göbekten devam edeceğim dogumdan sonra 1 hafta daha kullanacağım. Allaha sukur sorunsuz gidiyor ilk başlarda eşimin eli alışana kadar acıdı kanadı 2 kere de sisti ama olsun alıştık şimdi atı sokması gibi hissediyorum oda dayanılmayacak bir acı degil hamd olsun 🤗🙏