Bsrdncrn Hanımlar merhaba 8 haftalık hamileyim rahim sol tarafta ara ara batma oluyor. Böyle sanki iğne dokundurup çekme gibi yaşayan var mı?
FKHA Bsrdncrn bende aynısını dün yaşadım telaşlandım sağ tarafta benim de aynı tarif ettiğiniz gibi ince bir sızı bıçak batıyor gibi girip çıkıyordu saniyelik normal dediler bugün yok şükür normaldir insallah sizinde geçer 🙏🏻
ebrusngl Şu an bende aynısını yaşıyorum ve merak ettim benimde sol tarafımda iğne batması gibi ağrım oluyor bende yarın 8 haftalık olucam inşallah