ikimelekannesii22 Kızlar adetim 5 gün gecikti test yaptım cıkmadı antibiyotik kullanmıştım o geciktirmiş olabilirmi ?
Lulikli ikimelekannesii22 antibiyotik gecikme yapmıyormuş ama stres, gebeliği kafaya biraz takıyorsanız o gecikme yapabilir 😊
Annebebek34 Benim bildiğim kadarıyla antibiyotik yapmaz ama mevsimsel geçiş stres falan etkili oluyor diye biliyorum
ikimelekannesii22 Annebebek34 anladım bu ay streste yapmamıştım halbuki ama bilmiyorum neden böyle oldu
ikimelekannesii22 Lulikli bu ay hiç stres yapmamıştım diş çektirdim dişimle ugrasıyodum bebek aklımda yoktu 🤷🏼♀️
funnymummy ikimelekannesii22 ben normal hap dahi içsem gecikme yapabiliyordu bünyeye göre değişir tabi
funnymummy ikimelekannesii22 test varsa test yap istersen canım ben de çok nadir hap içerim ağrı kesici kullandığım bile nadirdir belki senim gecikme sebebin daha güzel bir şey 😇
Aslylmz Geç döllenmeden dolayı cıkmıyorda olabilir canım benim 11. Gün cıktı 9. Güne kadar yaptıgım testler negatifti 11. Gün silik cıktı kan testinde düşük hcg vardı geç döllenmeymiş suan 33 haftalık hamileyim☺️
ikimelekannesii22 Happymami düşünüyorum ama olmuyorki 1 sene olucak hamilelik olmuyor malesef🤷🏼♀️ Dişimde ağıyordu mecbur çektirip antibiyotik kullandım