mutluanneee 34+5′iz hazırlıklar tamam çoktan. Gece 3-4 kez kalkıyorum WC ye. Bazen saat başı. Mide yanması, 2 sabahtir kusma var. 2 hafta oluyor sağ ayağım şişti evde topallayarak geziyorum 🤣 İs yapmak bu yüzden aşırı zoruma gidiyor. Bir an önce doğum yapsam da artık rahatlasam diyorum doktor krem verdi ama doğum sonrası kendiliğinden geçer dedi 🙄