Gmzeucr Ramerya benimde bu hafta olmya başladı galiba ödem yapıyo vucud baya üstüne basamıyorum ilk uyandığımda çaresi olursa banada söyleyin
4cocuk_annesi Ramerya benimde ayaklarim ve ozellikle ayak bileklerim sisiyordu gece sizi şeklinde ağriyordu yürüyüşü arttirdim sislik inmeye başladı agri da yok artik, yani bol yürüyüş ve bol su iyi geliyor
Ramerya Gmzeucr benim o haftalarda el parmaklarimda uyusma oluyordu suan o biraz azaldi ama ayaklarim cok sismeye basladi
Ramerya Gmzeucr inşallah Allah razı olsun Rabbim sizin de yavrunuzu hayirlisiyla saglikla kucaginiza almayi nasip etsin inşallah.