ozgese-s Kızlar dışarı çıkarken sürekli kullanıyorum internette zarar diyor bilgisi olan var mı acaba ?
Elika0 ozgese-s kız yok artık aaa bu kadar abartmayın bacım. Hasta değilsin hamilesin ne zararı olacak
Meltemkrkmz ozgese-s valla ılk 12 hafta kolonyayla yasadım. Mıdem bulanıyor hep kolonya sıktım kokladm rahatladım bi içmediğim kalmayı bsy olmaz korkma 😄
Bebiscann ozgese-s kız yok yaa ne zararlısı, aşırı koklayıp bayılmadığın sürece eline sürmekle bişey olmaz 😁
ozgese-s Elika0 hastalıktan değil yahu bugün karşıma bi yazı çıktı korana virüsten dolayı çok kullanılıyor etanol diye bi madde varmış alkol içeriyo hamileler çok kullanmasın diyo merak ettim yoksa sürekli kullanıyorum 😂😂
2cocukluana Kizima hamileyken surekli bulanti kusma oldugu icin kac sise kolonya bitti hatirlamiyom simdi 6 yasinda biseyi yok şükür