Sewsew Bebegimin hareketlerini az hissettiö biraz önce doktordan geldim herhangi bi sıkıntı yok plasentan önde oldugun için hissetmiyor olabilirsin dedi varmı böyle bişey yaşayan
dml33 Sewsew normal cnm o 16. Haftada banada dedi doktor plesenta önde diye ilk hamileliktede o haftalarda ondeydi yukarı ciktigi icinms
Cicilibicili Sewsew benim de öndeydi sıkıntılı bi durum değil. Tek eksisi ultrason fotoları bulanık çıkıyor🥲