Kızlar ilaçlardan dolayı kabızlık sorunum vardı bugün kabızlık yapan ilacı içmedim tuvalete çıkayım diye birde ne göreyim bir sürü parazit var 😱
Geceleri kaşıntı da cabası zaten zehir oluyor geceler sürekli tuvalete gitmekten . Bağırsak paraziti için kabak çekirdeği iyi geldiğini biliyorum başka neler iyi geliyor ? Başına gelen hamile arkadaşlarım nasıl atlatmış acaba bu süreci çok rahatsız edici 🤦