İyi akşamlar arkadaşlar,şuan 37+4 haftalık gebeyim,bebeğim geçen hafta 2700 dü bu hafta kontrolde hiç kilo almamış dedi doktorumuz yine 2700 çıktı,normal doğum istiyosun iri bir bebek değil kolay doğum yaparsın inşallah ama bu hafta güzel beslen bakalım dedi,aslında beslenmeme dikkat ediyorum amaböyle bir durum yaşayan var mı ? Daha küçük doğan bebekler var ama yine de takıldım işte 😇