Bende ilk gebeliğimi yaşıyordum. 5+3 te kontrole gittiğimde kese göründü ancak olması gerekenden daha küçüktü. Dayanamayıp 5+6 da tekrar doktora gittim görmek için. Ancak kese yok olmuştu. 11 Ocaktı. Düşük yaptığımı söylediler. Hiç kanamam olmamıştı. İşin ilginç tarafı bugün 19 Ocak ancak hala kanamam olmadı. Hiç bir ağrı sızı çekmiyorum. Belirti bile yok. Çok stresli bir durum. Ne zaman bitecek bu bilmiyorum. 3 gün sonra tekrar dr kontrolüm var. En kötü ilaç verip düşük yapmamı sağlayacaklarmış. Daha önce benzer durum yaşamış olan var mı?