Hayriye14 Kızlar 3gun rapor aldım yarın bitiyor haftalık iznimde içinde gitti gratiste çalışıyorum normalde haftalık izin vermeleri lazım mis. Yarın doktora desem tekrar rapor verir mi hiç çalışasim yok
Elika0 Hayriye14 kadın doğum doktorunuzdan daha uzun süreli rapor alsanıza. Bütün gün ayakta durduğunuzu tansiyonunuzun düştüğünü ağır kaldırmak zorunda kaldığınız gibi şeyler söyleyin. 10-15 gün rapor veriyorlar
Sevdapl Hayriye14 ben doktora bulantım oluyor sürekli uykum geliyor zorlanıyorum dedim 10 gün rapor aldım. Siz de isteyin 10 gün verir misiniz diye.
Hayriye14 @Elika0 bizimkiler o kdar cins ki yemin ederim sağlık ocağından 3gun aldım yoksa degisikler
Elika0 Hayriye14 kadın doğum doktoru verir rapor 10-15 gün riskli durum diye. 3 gün alırsanız 1 gün öder. 10-15 günün 2 gününü ödemiyor sanırım ger kalanı ödüyor
Hayriye14 @Sevdapl evet çok mantıklı öyle diyeyim hiç aklıma gelmedi valla Allah razı olsun peki devlet parasını veriyor mu ben 3gune 1gun veriyor diye okudum
Elika0 Hayriye14 rica ederken de anlat ama ağır koliler kaldırmak zorunda olduğunu söyle mesela belim çok ağrıyor de bütün gün ayakta durduğum için tansiyonum düşüyor bir kere bayıldım de. Maalesef biraz beyaz yalan söylemek gerekiyor bazen 🤷🏻♀️ Abart yani birazzz
Hayriye14 @Elika0 söyledim doktora isim ağır dedim parol icebilirsin dedi benim tek sıkıntım bulantı değil belim kuyruk sokumum çok ağrıyor akşama kadar ayaktayım dedim hiç verme taraftarı değildi ama yarın gel bakarız dedi yani ins verir
Elika0 Hayriye14 mecbur verir canım seni de riske atamaz ama dediğim gibi kendini olabildiğince acındır 😂 bayıldığını söyle ayakta çok durduğun için ağır kaldırdığını söyle bazıları maalesef uyuzluk yapıyor ama vermezse de sorumluluğu siz alıyorsunuz o zaman dersin
Hayriye14 @Elika0 valla dedim ayaktayım gün boyu zor oluyor dedim parol iç mide için tuzlu ye diyor yarın gel kötü olursan 4 5gun veririm diyor