Gulsumhayal Merhaba kızlar ben hamileliğimin 4 ncü haftasının İçindeyim kasıklarım da ve ve belimde çok kötü ağrı var ve ilk gebeliğim bu normal mi😏
Kumral60 Gulsumhayal canim henuz yeni tutunmaya calisiyor normal ama kesede bebek olusunca bu agrilar icin progestan verio doktor bol bol dinlen ayaklarinin altina yastik koy lakin kanama olursa hemen doktora. Tebrik ederim cnm.
Gulsumhayal AvBurcu ben adet olduğumda bile görmedim böyle ağrı hiç insan ister istemez tedirgin oluyor birde çok gazım var diye keseyi göremiyoruz daha çok tedirgin oluyorum 😞
HandanOsman Her hangi bir kanama olmadığı sürece normal canım. Çünki adet dönemlerindesiniz. Hamilelik ilerleyince bile adet dönemlerinde ağrılar oluyor.
Gulsumhayal Kumral60 çok ç birgaripana_çok teşekkür ederim ever henüz vermedi 10 gün sonra gel dedi belki o zaman verir
Kumral60 Gulsumhayal oyle yapar canim keseyi bebegi gorunce veriyor. Ozamana kadar dinlen birde gaz icin sivi ve yemegi ayri tuketmelisin. Yemek yerken su icme.