dugmeannesi Arkadaşlar göğüs kremi almayı düşünüyorum hangi markayı aldınız ilk gebeliğim tecrübesizim yardımcı olur musunuz sizler ne aldınız 🙏
ftmnr_drgt dugmeannesi 18.haftamda lansinoh almıştım kullanıyorum da şuan 34 haftalgim doğum önceside sürüyorum doğumdan sonra da devam edicem
dugmeannesi Fulyaaa1 Evet çok fazla duydum büyük ihtimal lansinoh Alicam bende çoğunluk onu önermiş çok teşekkür ederim
dugmeannesi ftmnr_drgt çok teşekkür ederim bende ondan alcam çok öneren oldu bide size sorayım dedim çok teşekkür ederim 💕
Gul33 dugmeannesi lansinoh almıştım kızımda işe yaramadı. Zeytinyağı ve bademyağını karıştırıp hem emzirmeden önce hem de sonra sürdüm o iyileştirdi.
dugmeannesi Gul33 Cok teşekkür ediyorum tavsiyenizin ekran görüntüsünü aldım mutlaka uygulayacağım krem fayda etmezse ❤
Betulsen34 Canim lansinoh hicbir fayda saglamamisti bende. Kantaron yağı kullandim cok guzel, acilarimi 2 gunde alip yumusatti. Birdaha da gogsum hic acimamisti
Betulsen34 Betl01 doğumdan sonra. Emzirmeden hemen sonra sürüyordum diğer emzirmeye kadar kalıyordu. Doğal icerikli oldugu icin silmeme gerek kalmiyordu. Diğer emzirmeye kadar emiliyordu
Eela Lansinoh aldım bende 34 haftalık hamileyim ne zaman başlasam acaba doğumdan önce mi doğumdan sonra mi kararsızım
Ayssdemrr Kızımda lansinoh kullandım cok faydasını gordum sızıyı anında kesiyor bu hamileliğimde de onu kullanmayı düşünüyorum