Sebla55 Sağ tarafımda gobek deliği hızasında yanda agrım var böyle olan varmı 19haftalıgım gecenlerde bırıledı yazmıstı sankı genel cerrahıye falan giden
Gulsum94 Sebla55 ben yazmıştım ☺ Sancıdan doğrulamıyordun göbek deliğinize bastırın içeride misket gibi bir sertlik ve bastırdığınızda şiddetli sancı oluyorsa göbek fıtığı olabilir hamilelikte nüksediyormuş bendede ufak bir fıtık varmış
Gulsum94 Sürekli normal ağrı soğuk almışsındır karın büyümesi falan dediler acilde kadın Doğumda anlamadı bir hafta geçmeyince ağrı genel cerrahiye yönlendirdi doktorum
Gulsum94 Sebla55 tedavisi Yok Doğumdan sonra geçer fakat uzandıkça göbek deliğine parmağımı sokup dairesel hareketler yapmamı söyledi yapınca rahatlatıyor
Sebla55 Gulsum94 canım bide seyı sorayım nası anladı doktor muayenemı ettı fılm felan cekılmıyo sanırım
Gulsum94 Sebla55 uzandım loşlarından destek almadan doğrulmaya çalış dedi o sırada da parmağını göbek deliğime iyice bastırdı ağrıdan bağırdım o derece sancı yapıyordu içeride ufak bir sertlik varmış hemen anladı anlamayan doktorlar ultrason çekiyor