Deva22 Ipekgulll ben de merak ediyorum burda bekleyeyim Instagram’da takip ettiğim biri bugün çok memnun olduğunu kreme bile gerek kalmadığını söylemiş
Epifenomen Ipekgulll ben kullandım ama sevmedim mustels göğüs ucu kremi aldım yeterli geldi kapakları üç kere snca kullandım içi de hep süt doluyodu zaten bir türlü ayarlayamıyordum
Deletedmom27272 Ipekgulll 1 ay oldu doğum yapalı hiç çıkarmAdım neredeyse asla yara olmadı göğüs uçlarım sayesinde hep nemli çok memnunum iyi ki almışım
Ipekgulll Deva22 açıkçası acısından korkuyorum önlem almak istiyorum tabi ki zorluğu olacak ama niye kan revan içinde emzirelim ki eğer işe yarıyorsa alacağım kremlerden daha iyi
Deva22 Ipekgulll Benim hiç göğüs ucum yok ben de bir de göğüs yarasiyla uğraşmak istemiyorum geçen ebebekte gördüm indirim denk gelir belki diye almadım ama aklımda
Gagi Ben 20 gün kan devam içinde emzirdim. Krem falan fasa fiso. Sonra eltim philips kalkan getirdi. Krem bile kullanmadan 3 gunde iyilesti goguslerim. Icine biriken sutu de kullanabiliyorsun hazneli. Cok guzeldi
Ipekgulll Deva22 trendyolda var ama fiyatlar uçmuş tek bir satıcının 159 lira ona da güvensem mi bilemedim
Mltm07 Deva22 bende ebebektekini aldım 38+4 üz göğüs uçlarımı çıkardı günde 2-3 saat takıyorum ve uçları yarılıp yara olmuştu bence faydası var 169 tlye almıştım
Deva22 Ipekgulll Ebebekte de aynı fiyat 159 lira gerçi indirim beklerken zam gelir kesin diye de düşünmüyor değilim ama daha doğuma da 3 ay var
Deva22 Mltm07 doğum yapmadan mı yara oldu ? Ben daha 26 haftalığım ama uçları kurumaya kaşınmaya başladı yara olcak diye korkuyorum
AyseMehmett Ipekgulll ben aventin gögüs kalkanını aldım bana daha mantıklı geldi gümüş kapak bi süre sonra gögüs ucuna küçük geliyomuş hemde süt akıyomuş bilemiyorum tabi öyle okumuştum kalkanı araştırabilirsiniz
blueberyy00 Ipekgulll bende çok kararsızım kardeşim kullandı ama biraz geç kullandı faydası azda Olsa oldu gibi bana diyor benimkini vereyim kullan tekrar alma o konuda kararsızım yeterince steril ettikten sonra kullanılır mı acaba yoksa yeni mi alsam bilmiyorum birde ise yaramazsa aldıktan sonra kısmı var aklımda kararsızım yani
Elos Ipekgulll ben ilk doğumumda almıştım. Yukarıda bayanın dediği gibi 2-3 kere anca kullandım. Nemlendirmesi yeterli gelmiyor. Bir tüp lansinoh alın yeterli. Boşa büyütülmüş bir ürün gümüş kapaklar. Lansinoh için Lansin-ohh diyordum ben.