Kızlar selam👋🏻 34.haftamdayım dün kontrolüm vardı hersey normaldi hatta nstye de girdim ordada sorun yoktu ama bugun bebegin hareketleri dune göre cok azaldı. Doktor yeri daralıyor artık falan demisti acaba o yuzden olabilir mi. Sizin bebis hareketleri her zaman aynı mı yoksa bi gun coksa diger gün azalma olabiliyor mu