De-1997 Kızlar cumartesi günü sezeryan doğum yapicam doktor Perşembe gel tahlilleri yapicaz dedi ne tahlili yaparlar sizce bilgisi olan varmi
Sfylmz De-1997 hemogram denilen kan miktarına, anestezi onayını vs hallediyorlar kaç saat aç kalman gerekiyor onları bilgilendiriyorlar Allah yardımcın olsun inşallah sağ Salim kucağına alırsın 🤗🥰
Dilara95 De-1997 benım bırden oldu dogumum kontrole dıye gıttım sancım cıktı nstde bana hemen kac tup kan aldılar o kadar dıye bılıyom ben baska bişe yapılmıyor