Ydnhld canım şöyle ben özelden devlete geçtim 37.haftamdayım haftaya sezeryan günü verilecek. Doktoruma sordum haftaya gün verilince bi birime gitmemi söyledi şimdi adını unuttum ne demişti haftaya pazartesi öğrenirim. Devlette biraz kurallar katılaşmış ama eşin gelse de kalabilir mi bilmiyorum tek refakatçi kabul ediyorlar. Görmeye illa ki alırlar tek kişilik odada kalabailir diye düşünüyorum ama bilemiyorum da. Şubatın başında doğum yapacağım inşallah haftaya tarihim belli olur özel oda ayarlarsam size haber veririm isterseniz şuan tam bilemiyorum çünkü🤷🏻♀️