Oglumun_annesiyim Kızlar dün başladı şiş ve kızarıklık var idrarimi yaparken aşırı bir yanmam oluyor progestana başladım vajinal yoldan o mu yaptı bilmiyorum doğal bir yöntem var mı iyi gelen bebek şampuanı aldım sık sık yıkamak için
AdenEva Oglumun_annesiyim tam tersi kimyasallarla şampuanla duş jeliyle yıkamanız daha zararlı. Normal zamanda bile çok önerilmiyor. Çok rahatsızsanız duru suyla yıkayın