Seydadeniz Herkesin tecrübesi farklı ama benim ki baya güzel geçti. İkinciyi de öyle düşünüyorum. Herkesin kendine göre tecrübeleri var tabi ki acı veya tatlı. Ama benim gayette güzeldi. Evet ıkınmada biraz zorlanıyorsun ama bunun için her ıkınman geldiğinde var gücünle ıkınman lazım. Epiduralsiz doğum yapanlar bile zorlanıyor ıkınma konusunda sonra doktorlar kesi atmak ve ardından yine olmayınca vakumla çekmek zorunda kalıyor. Bunun epiduralle pek alakası yok kişinin kendi gücüne bağlı.