Herkese merhaba bugün 9 haftalık olduk. Ama bir sorunumuz var sürekli açlık hissediyorum 88le hamile kaldım bu gidişle ilk aydan 10 kilo alıcam. Yemek yesem bile 10 dk sonra hiç yememişim gibi acıkıyorumm ve bu gün boyu devam ediyor. Var mı böyle yaşayan, yanımda atıştırmalık oluyo ama maalesef onlar bile acıktırıyor lütfeeeen geçicii diiiyin 😣😣