Kızlar doğumum yaklaştıkça bebeğim bedenimden ayrılacağı için üzülüyorum ama bir yandan da onu birebir görerek tanık olacağım içinde mutluyum. Ama bu hüzün şimdilik mutluluğumdan daha baskın geliyor. Ya koruyamazsam düşüncesi oluşuyor veyahut kavuşamazsak sizde de bu tür duygular oldu mu? Binbir türlü kaygı yaşıyorum sağlığı ile ilgili doğumu ile ilgili nasıl başa çıktınız.