Azizaslan benimki sinbonun… Alalı 7, 8 sene olmuştur… Satılmıyor artık… Ama yaklasık 3 litre tankı var..sabaha kadar ancak bitiyor. Bununla birlikte tabi kafam dik yatıyorum.. Cok sogukta kalmamaya calısıyorum bazen antihistaminiklerimi alıyorum .. İleri alerjik astımım var çünkü. Size de gecmiş olsun 😌 inşallah şifalanırsınız