Yesimali12 8 haftalık gebeyim belimde sürekli bir ağrı oluyor sizde de oluyor mu yardımcı olur musunuz tecrübeli anneler, anne adayları 🌸
Efdalya Yesimali12 benimde ikinci hamileligim ilkinde bu kadar ağrımadı 5 haftalık şimdi ama belim çok ağrıyor
Nesrinimsi Yesimali12 bende her iki evladımda (bi kız, bi erkek) ilk 3 ay çok bel ağrısı çekmiştim hiçte bir sorun olmadı normal yani ☺️
Yesimali12 @Nesrinimsi Ay içimi rahatlattiniz gerçekten teşekkür ederim sabahtan beri acaba kötü birşey mi var diye içim içimi yedi rahatladım🌸♥️