Mrvyzrblgn merhaba, benim bebeğimde aşağıda olunca çok hafif hissediyordum. Anlamakla anlamamak arasında kalıyordum. Hatta ağladığımı biliyorum( sevinçten) çikolata yiyip sola yattım uzun süre takip ettim sessiz bir ortamda. Şu an 31+5iz. Sizde deneyin. İçiniz rahat etmezse Dr a gidin derim.