2 den beri doğumhanedeyim tek bir odada tek basıma ilk fitil ile başladılar rahim ağzını yumuşatmak içinmiş geldiğimde 1 cm açıklık vardı daha bu saate kadar 2ye yaklaşmış dua edin bana ne olur cok uzun sürmesin buradaki psikoloji anlatılmaz yaşanır zor yani 5 dkda bir sancım var ama aşırı şiddetli degil varmı saatlerce hatta 1 gün sonra doğuran ne kadar sürecek cok merak ediyorum