Oykuakbalikk Kızlaaar bi sorum olacak 30+4deyim 4-5 gündür yoğun bir vajınal akıntı yasıyorum. Kokusuz ve beyaz aynı sorunu yaşayan var mı pet kullanmasam resmen günde 10 kere iç çamaşırı değişicem. Aynı şeyi yaşayanlar var mı aranızda ?
Nesomer Oykuakbalikk bende enfeksiyon oluyorum tam geçiyo diyorum yeniden başlıyor. Naparsak yapalım bu enfeksiyon hep kendini tekrarlıyor. 34+4 oldum Doktor bana Uroday diye tek içimlik toz karışım verdi bakalım geçecek mi
Aysun2834 Oykuakbalikk cnm 30.haftadan sonra benimkide çok yoğun olmaya başladı günlükmpedler enfeksiyona sebep oluyor peçete koyuyorum ben çalıştığım için her dakika değiştiremiyorum iç çamaşırımı
Ayvaaaaaa Ben yaşadım ve ne olur olmaz diye doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu olmuşum, ihmal etmeyin hemen idrar testi yaptırın derim 😔
Oykuakbalikk Ayvaaaaaa Hafif bi enfeksiyon var zaten ama kokusuz olunca başlarda çok takmadım ama suan baya yoğun olunca dedim normal mi acaba
Zehra19 Ayvaaaaaa cnim alttan bakti mi bende bi kere olmustum alttan bakmisti simdi bende de ayni skinti var o yuzden sordum😊
Ayvaaaaaa Oykuakbalikk benim 15 üstü çıkmıştı enfeksiyonum, bol su içtim. İkincisinde 14 çıktı yine bol su içiyorum.
Oykuakbalikk Nesomer Bana birşey önermedi bol su önerdi, erken doğumu tetiklediği için biraz korkuyorum. Akıntı da olunca 🤔🤷🏻♀️
Ayvaaaaaa CansualarArslan evet, ilkinde toz karışım vermişti ama ben bol su içip atlattım, ikincisinde fitil verdi ama onu da kullanmadım şimdi yine bol su içiyorum bir iki gündür şikayetlerim azaldı, tekrar kontrole gidip tahlil yaptıracağım.
Ayvaaaaaa Hemen ilaç kullanmıyorum, önce doğal yollara başvuruyor su içiyorum bol bol sonra tekrar tahlil yaptırıyorum.
Oykuakbalikk svmeybgl Enfeksiyon teşhisini zaten dokturum koydu ☺️ Ben yaşayan var mı diye sordum sadece normal mi akıntım yeni başladı çünkü, randevum bayramdan sonra 👍🏻
Ayvaaaaaa Oykuakbalikk maalesef, gebe olmadan önce idrar yolu enfeksiyonu nedir bilmezdim ama şimdi 7 ayda 2 kez oldum 🙇♀️
Oykuakbalikk Ayvaaaaaa Valla Allah yardımcımız olsun aynen öyle su serüveni bir tamamlasak hayırlısıyla 🙏🏻
Oykuakbalikk Esmaakdag Valla o kadar su içiyorum ki bazen düşünüyorum benim kadar su içen var mı diye zamaaaan su gibi aksada hepimiz yavrularımızla rahata ersek 💙