gamzeli27 Kızlar ikinci bir isim arıyorum daha doğrusu Ömer’den önce olacak 1. İsim önerir misiniz..?
RaYaRY Ömer adını çok seviyorum oğlum olursa hep koyucam dedim evlendim eşimin kardeşinin ismi Ömer 😓 içimde kaldı isim
zynperd RaYaRY benim babamın adı ömer, eşimin kardeşi ömer, eşimin dedesi de ömer. Ben yine de koydum, çünkü benim ömerim o 🥰
Sevda3458 gamzeli27 benimde ogluşum oluyor ve adini babamin adi olan ömer yanina abisi barışı ekliyor ömer barış olcak🌷❤🧿😇😍
Sevda3458 RaYaRY ayy canım zaten bitane dahaoglum var 9 yaşında adı kazım yiğit kendi babasının adını koydu birinci oğlumuza o öyle yapınca bende dedim.ikinciye ben.niye babamin güzel ismini ömeri koymayayım dimi.ama kısasa kısas 😀🤣😃😃😃
aysnrsvs gamzeli27 Ömer dedemin ismi babam kardeşime koymuş dedemi değil ama kardeşimin huyunu suyunu çok severim ilk bebek eşim derdi dayisina benzer inşallah diye şimdi erkek Ömer ismini istemiyor Ömer Kayra diyor kızım bakalım tek Kayra yada yanına bir isim daha koyabiliriz
RaYaRY zynperd Ahahha sende daha çokmuş bilmiyorum Ömer ismini o kadar sahiplenmisim ki Ömer diye seslenen olunca küçük çocuğa içim gidiyo