Syntn Bende pentiden hamile taytı almıştım kot tayt çoook memnunum . Onun dışında triko pantolon aldım hamile bölümü değil ama büyük beden işimi görüyor sonrada giyebilirim
Valeria Mltm-strk43 bu markanın ürünleri çok başarılı👍🏼 Pantolonları hep burdan aldım☺️ https://ty.gl/ry7s31720s
Serap_srgll ikizlerinannesi97 boy kilo kaç aylık oldugunu söylüyon onlar yardımcı oluyor benim karnım 5 aydan sonra çıktı ama 3 aydan itibaren giydim çokta memnunum kumaşı falan güzel dogumdan sonra bile girmeyi düşünüyorum pantolonu