Biz 12+3 haftalığız ara ara kasik agrilarim oluyor mide bulantım da var ilaç kullanıyorum onun da iyiyiz çok şükür😍ben ikili test yaptırmadım sonuç ne olursa olsun benim için değişen birsey olmayacaktı boşuna streslenmek istemedim ne gelirse rabbimden.
Normalde bu hafta kontrol günüm ama bi 10 gün geç gideceğim cinsiyet öğrenmek için🐣
Sizler nasılsınız?🥰