Kizlar iki hasta içme dışı yaptım pataloji sonucum temiz geldi ilk defa düşük yaptım doktpra pıhtılaşma testi yaptırdım dedi gerek yok yaptırma dedi bı tane oglum var korkuyorumda tekrar aynı şeyleri yaşarım diye benimle aynı durumu yaşayan varmı aranızda sizce naomaoiyim