Merhaba arkadaşlar evde iki kişi yaşıyoruz ve 100 en fazla 150 gelen elektrik faturası 285 gelmiş bu ay bu gelen zamlarla ne yapacağız bilmiyorum doğalgaz desen öyle 5 aylık hamileyim bu soğuk havalarda doğalgaz bile kullanmayacağız artık ya da eşlerimiz sadece faturalara çalışacak heralde öfkem çok fazla var mı bana katılan bilmiyorum ama Allah sonumuzu hayır etsin 😤😑