Clementinee ezgi0901 etmiyoruz diyolar ama arkadaşm özelde yaptı ziyaretçi aldılar çok durmamak şartıyla
Mdjdjdks ezgi0901 Canım görümcem özelde doğum yaptı giren çıkan belli değildi devlet bu konuda daha sıkı galiba
ezgi0901 Clementinee anladım canım inşallah öyle olur, refakatçi hariç kimseyi almıyolar falan diye duydum da
Dud ezgi0901 hastaneden hastaneye fark edıyor ya kı sıkıntı cıkarcaklarını hıc sanmıyorum yasakların oldugu donem amelıyat oldum o sırada bıle ziyaretçi kabul edılıyodu aynı donem arkadasım dogum yaptı yıne ziyaretçi serbestdi
RumeysaNur34 ezgi0901 maalesef bu lanet corona dan dolayı sıkı tedbir alıyorlar onlarda haklı bir yandan ne kadar kalabalık anne ve bebek için zararlı birde salgılar bu ara tavan yapmışken oğlum bile gelemeyecek bizi görmeye en çok da onun için üzülüyorum ama ne yapalım bir gün sıkacağız dişimizi🥺🤲
Alerdinc ezgi0901 evet maalesef öyle bende eşim kalsın istiyorum eşim çok bozulur annem kalsın dersem ki zaten gitmez benim bebeğim o annenle ne alakası var nasıl uzak durucam sizden diyor.. Haklı sonuna kadar..
ezgi0901 Dud doğru , sanırım hastanenin insiyatifinde bu durum. Zaten ziyaretçi beni ve bebeği riske atar bunu ben de istemem ama ailem ve eşim yanımda olsun isterim tabiiki